Skip to Content Contact Us
הכנת תקנון אתר

הכנת תקנון אתר

הכנת תקנון אתר - Decor

הכנת תקנון אתר

מה חשוב להבין לגבי הכנת תקנון אתר

עבור כל עסק וחברה שבונים אתר אונליין מומלץ לא לדלג על הכנת תקנון אתר. תקנון האתר הוא למעשה הסכם משפטי בין מפעיל האתר לגולשים בו. במהלך הכנת תקנון אתר, יש לכלול את התנאים שיגנו על בעלי האתר, מפני תביעות משפטיות בעתיד. יש לנסח את התקנון, בצורה מקצועית המותאמת לסוג התכנים והגולשים שמבקרים באתר, על מנת שאם הדברים יגיעו לבית המשפט, ההסכם ימלא את תפקידו כראוי.

התאמה לתוכן ולסוג הפעילות

הבעייתיות בהעתקת תקנון ותנאי שימוש לאתר, ממקור גנרי, הוא שלא ניתן להבטיח את התאמתו לתוכן באתר ולאופי הפעילות העסקית הספציפית שלכם . לכן תקנון אתר אינטרנט מועתק, עתיד שלא למלא את מקומו, בתור מכשיר משפטי שמגן עליכם מתביעות ונזקין.

הסכמה פוזיטיבית

במהלך יצירת תקנון לאתר אינטרנט, יש לקחת בחשבון את האופן שהוא יוצג באתר, כך שניתן יהיה להגדיר אותו מבחינה משפטית, בתור הסכמה פוזיטיבית של הגולש לתוכן של תקנון ותנאי שימוש לאתר. במהלך יצירת תקנון לאתר, צריך להגדיר בפירוט את זהות הצדדים להסכם, לאלו שימושים ההסכם מתייחס ועל מי בדיוק חלים התנאים המפורטים.

הסרת אחריות לתקלות

בתהליך של רכישת תקנון לאתר, כדאי לוודא שכתוב במפורש בתקנון, שהאתר ניתן לשימוש כפי שהוא, כלומר בהתאם למצבו הנוכחי. כך תקנון אתר אינטרנט יכול להסיר אחריות מבחינה משפטית, מתקלות שאין לכם שליטה עליהם, למשל, תקלה באספקת האינטרנט של המשתמש. ,

אתרי מכירות

כשמדובר על רכישת תקנון לאתר מכירות, יש מקום להתייחסות מיוחדת לנושא של ההזמנות, מתי ניתן לבטל, עד כמה התיאור בתמונה דומה למציאות, מהי מדיניות החזרת המוצרים ומהם המנגנונים ליישוב מקרים של אי הסכמה. באתר מכירות על התקנון להתייחס למוצרים המוצגים באופן ספציפי, האם אתם מוכרים מוצרים שלכם או משווקים מוצרים של אחרים ומה מידת האחריות שלכם, למה שהלקוח מקבל בסופו של דבר.

הכנת תקנון אתר באמצעות פלטפורמה משפטית חדשנית

אם אתם שוקלים הקמת חברה חדשה או מתעניינים באפשרות של הכנת תקנון אתר, כדאי לכם להכיר את הפלטפורמה של ליגלי לשירותים משפטיים אונליין. מאחורי האתר של ליגלי, עומדים צוות של עורכי דין ותיקים, הבקיאים בדיני חברות ומנוסים בכל ההליכים הבירוקרטים של הקמה, תפעול ופירוק של חברות ועסקים מכל הסוגים. כלל ההליכים וההסכמים מונגשים לקהל הרחב תוך מתן השירותים במחירים תחרותיים ומשתלמים.

 

להגנה משפטית על האתר שלכם והכנת תקנון ב-5 דקות – לחצו כאן.

כתבות נוספות שכדאי שתקרא

צרו קשר

מלאו פרטים בקלות ובמהירות ונציגנו ישמחו לחזור אליכם במהרה!

    Back top top