Skip to Content Contact Us
תקנון חברה ציבורית

תקנון חברה ציבורית

תקנון חברה ציבורית - Decor

תקנון חברה ציבורית

החברה שלכם הפכה לציבורית? זה הזמן לנסח תקנון חברה!

תקנון חברה ציבורית הוא מחוייב על פי החוק והוא מאגד בתוכו את הזכויות והחובות של בעלי המניות בחברה. התקנון גם מציין את הון המניות הרשום של החברה ואת החלוקה של ההון למספר המניות הרשום. אם אתם צריכים לכתוב תקנון של חברה ציבורית, יש לכם אפשרות לבצע זאת בתהליך מהיר באופן מקוון בליווי עורכי דין מהטובים ביותר בתחום הייעוץ המשפטי לחברות ותאגידים. התקנון של חברה ציבורית מורכב בדרך כלל מ-22 עד 23 דפים הכתובים בניסוח משפטי מדוייק המספק מענה לשאלות רבות הנוגעות להתנהלות חברה ציבורית כאשר השליטה בה בנויה על גבי מניות שהונפקו לציבור הרחב.

ניסוח משפטי של תקנון חברה קטנה

ניסוח של תקנון לחברה הוא מחוייב לא רק לחברות ציבוריות, אלא גם לחברות קטנות וחברות פרטיות. תקנון חברה קטנה מספק פירוט מלא על קווי היסוד של החברה ומציין נהלים הרלוונטיים לתפקוד החברה באופן שוטף. תקנון חברה פרטית, בין אם היא חברה קטנה או גדולה, הוא מחוייב על פי סעיף 15 לחוק החברות. סעיף 15 קובע את החובה של כל חברה להחזיק בתקנון מסודר ומפורט, כאשר בתקנון חברה פרטית או ציבורית צריכים להופיע פרטים קבועים כגון שם החברה, מטרות פעילות החברה, ההון הרשום של החברה ולציין את האחריות של בעלי החברה על פי סוג ההתאגדות. התקנון משמש בתור חוזה וכאשר מדובר בחברה ציבורית, זהו חוזה משפטי רשמי המחייב את כל בעלי המניות ללא יוצא מן הכלל.

תקנון חברה לתועלת הציבור ע"פ קריטריונים

אם החלטתם להקים חברה לתועלת הציבור, חשוב שתדעו שגם במקרה זה יש צורך בתקנון. דתקנון חברה לתועלת הציבור רלוונטי רק לחברות אשר הוגדרו לפעילות של מטרות ציבוריות כגון איכות והגנת הסביבה, זכויות אדם ופרט, מדע ומחקר, פעילות דתית ופעילות הנוגעות לסיעוד או צדקה. הדרך לנסח את התקנון הנדרש לכם עוברת דרך טפסים מקוונים נוחים מאוד לשימוש הנמצאים באתר.

פנייה לייעוץ משפטי לניסוח תקנון חברה ציבורית

לניסוח של תקנון חברה ציבורית או חברה פרטית, צרו קשר עכשיו עם צוות האתר לשירותים משפטיים ליגלי ותוכלו לקבל ליווי מלא של עורכי דין מקצועיים ומנוסים לניסוח תקנון החברה הנדרש לכם.

כתבות נוספות שכדאי שתקרא

צרו קשר

מלאו פרטים בקלות ובמהירות ונציגנו ישמחו לחזור אליכם במהרה!

    Back top top