Skip to Content Contact Us
מדיניות פרטיות לאתר

מדיניות פרטיות לאתר

מדיניות פרטיות לאתר - Decor

מדיניות פרטיות לאתר

מדוע יש צורך בקיום מדיניות פרטיות לאתר

איגוד האינטרנט בישראל דואג לפרטיות המשתמשים בכל אתר ישראלי. על פי מדיניות הפרטיות, מידע אישי הוא כל מידע שניתן להשתמש בו באופן סביר לזיהוי בלבד. המדיניות באה להגן על הפעילות וההשתתפות בכל קהילה מקוונת, פורומים או רשימות דיוור ותפוצה. כך שאם האתר שלכם אוסף מידע, מציג פרסומות או עוקב אחרי סטטיסטיקות אז עפ"י חוק ההסדרה הכללית להגנת המידע- האתר שלכם חייב לכלול מדיניות פרטיות.

על השירות המקוון לקביעת נוסח מדיניות פרטיות לאתר

קודם חשוב שתדעו כי על המדיניות לכלול הסברים לכמה סוגיות מרכזיות באשר לשימוש באתרכם. יש לקחת בחשבון איזה סוג מידע אתם אוספים, באיזה אופן הוא נאסף וכיצד אתם שומרים ואוגרים אותו. עורך דין מומחה מטעמנו יקיים איתכם שיחת ייעוץ בכדי להבין את העסק וצרכיו ויעזור לכם להתאים באופן אישי את תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות לאתר שלכם באופן שגם יגן על האינטרסים של החברה שלכם. כמו כן, אנו נעבוד על נוסח מדיניות הפרטיות לאתר ונבצע שינויים לפי צורך עד הגעה לנוסח הרצוי לכם.

איך עובד התהליך המקוון אצלנו

בשביל להתחיל בהליך המקוון לקביעת מדיניות לאתרכם, תצטרכו בתור התחלה למלא את כל הפרטים הנדרשים במהירות ובקלות בטופס מקוון. לאחר מכן, עורך דין מומחה מטעמנו המנוסה בדיני אינטרנט ייצור עמכם קשר. לאחר הייעוץ, העורך דין יחל בהכנה מדויקת של כל תנאי השימוש והפרטיות תוך שיתוף פעולה מלא איתכם. לאחר קביעת הנוסח הסופי, אנו נספק לכם את תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות לאתר שלכם תוך 24-48 שעות בלבד על מנת שהאתר שלכם יהיה מוגן ומוכן לעלות לרשת.

שימוש בשירות המקוון שלנו חוסך זמן והתעסקות מייאשת

הודות להליך המקוון שאנו מציעים, תוכלו לקבל נוסח מדיניות לאתר באופן המהיר ביותר, ללא מאמץ רב מצידכם ובמחירים משתלמים. אנו מאפשרים הליך מהיר ופשוט שבסופו תקבלו נוסח מדויק לצרכי החברה או העסק שגם יגן על המשתמשים לפי הקבוע בחוק. עורכי הדין המקצועיים שלנו ילוו אתכם ויעבדו מולכם בשקיפות מלאה בכדי להשיג את התוצאות להם אתם מצפים- והכל במינימום זמן ובמקסימום מקצועיות. אז ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כתבות נוספות שכדאי שתקרא

צרו קשר

מלאו פרטים בקלות ובמהירות ונציגנו ישמחו לחזור אליכם במהרה!

    Back top top