Skip to Content Contact Us
תשלום חובות אגרה

תשלום חובות אגרה

תשלום חובות אגרה - Decor

תשלום חובות אגרה

נשארו לכם חובות לרשם החברות? הגעתם בדיוק למקום הנכון!

אם אתם בעלי חברה הנמצאת בחוב לאגרת רשם החברות, כדאי שתדעו שהיום ניתן לטפל בתשלום חובות אגרה בצורה מקוונת בתהליך מהיר ויעיל ביותר ואם אתם נדרשים לפרק את החברה, תוכלו לבצע את התהליך במקביל. חובות הנותרים לאגרת רשם החברות ניתנים לביטול על פי קריטריונים מסויימים, כאשר הבסיס לכך הוא חוסר הפעילות של החברה שלכם בשנים הרלוונטיות לחוב. אם החברה שלכם לא הייתה פעילה בשנים הנוגעות לחוב לאגרת רשם החברות, הסיכוי שתוכלו לבטל את החוב הוא גדול יותר ומומלץ לעשות זאת בליווי מקצועי של עורכי דין המתמחים בדיני חברות.

ביטול חוב לאגרה שנתית לחברות

תהליך ביטול של חובות לאגרה שנתית לחברות יכול להיות קצר ויעיל כאשר הוא מתבצע און ליין. בנוסף לכך, עלות התהליך תהיה קטנה יותר מכיוון ששעות העבודה של עורכי הדין יהיו מעטות בהתאם. חשוב לציין כי ניתן להפסיק באופן מוחלט את הדרישה של רשם החברות לתשלום האגרה – רק לאחר פירוק החברה שלכם מרצון. אם כן, חשוב לבצע את התהליך במקביל על מנת שלא יווצרו חובות נוספים בשנים הבאות לאותה אגרה.

טיפול מהיר בחוב לאגרת רשם החברות

טיפול בחובות אשר נותרו לכם לאגרת רשם החברות, רלוונטי גם לביטול רטרואקטיבי ולא רק לשנה האחרונה. המרכז לגביית קנסות הוא הגוף הרשמי המטפל בחוב שלכם והטיפול הבירוקרטי צריך להתבצע מולו, כאשר אתם נדרשים לאסוף את כל המסמכים הרלוונטיים. באמצעות טיפול בחוב אגרה בצורה מקוונת, תוכלו לקצר תהליכים ולצאת לדרך חדשה לאחר פירוק החברה או ביטול החוב והפעלת החברה באופן תקין, כאשר היא כבר לא נחשבת לחברה מפרת חוק.

תשלום חובות אגרה שנותרו לרשם החברות

לקידום התהליך לטיפול בתשלום חובות אגרה או לביטול החובות שנצברו בשנים האחרונות, צרו קשר עכשיו עם  האתר לשירותים משפטיים ליגלי ותוכלו להתחיל בתהליך כבר היום. עורכי הדין המנהלים את האתר, משלבים בין כלים טכנולוגיים מתקדמים לבין הידע העצום שצברו במהלך השנים בטיפול מקרים משפטיים הנוגעים לדיני חברות. מלאו את הפרטים שלכם בטופס מילוי הפרטים באתר, או התקשרו ישירות לצוות האתר דרך מספר הטלפון המופיע בדף ותקבלו מענה מהיר ומקצועי.

כתבות נוספות שכדאי שתקרא

צרו קשר

מלאו פרטים בקלות ובמהירות ונציגנו ישמחו לחזור אליכם במהרה!

    Back top top