Skip to Content Contact Us

פירוק חברה

מעוניינים בסגירת החברה בבעלותכם? זה הזמן לבצע זאת און ליין!

פירוק חברה ניתן היום לבצע און ליין בתהליך פשוט ומסודר באחת הפלטפורמות המתקדמות בישראל – באתר לשירותים משפטיים ליגלי. האתר לשירותים משפטיים ליגלי מאפשר לכם לבצע את תחילת התהליך הבירוקרטי בצורה מהירה דרך אנשי מקצוע מהטובים בתחום. השירות שלנו כולל בין היתר הכנת המסמכים הנדרשים וטיפול במסמכים מול הרשויות הרלוונטיות.

איך מתבצע התהליך לפירוק וסגירת חברה בע"מ?

תהליך סגירה וחיסול חברה הינו תהליך בירוקרטי בעיקרו כאשר ניתן לבצע זאת בצורה יעילה יותר דרך האתר לשירותים משפטיים ליגלי המספק לכם כלים מקוונים לביצוע התהליך. בתהליך של סגירה וחיסול חברה, אנחנו באתר לשירותים משפטיים ליגלי מספקים לכם את ההכנה של כל מסמכי הפירוק של החברה ומבצעים אימות של הפרוטוקולים על ידי עורך דין מוסמך. בנוסף לכך, אנחנו שולחים את המסמכים לרשם החברות ומגישים עבור החברה שלכם בקשה לפטור מאגרות ששולמו בזמן שהחברה הייתה לא פעילה. בסוף התהליך, אתם מקבלים אישור רשמי של חיסול החברה בע"מ.

סגירת החברה מרצון בתהליך מהיר מבלי לצאת מהבית

אם תכננתם להתחיל בפירוק חברה מרצון אבל דחיתם את זה שוב ושוב. אנחנו באתר לשירותים משפטיים ליגלי מציעים לכם את הדרך המהירה והנוחה ביותר לעשות זאת. דרך הטלפון הנייד, המחשב, או הטאבלט שלכם, אתם יכולים להתחיל בתהליך פירוק חברה מרצון ולקבל ליווי מלא של מומחים בתחום פירוק של חברות בע"מ. הפלטפורמה שאנחנו באתר לשירותים משפטיים ליגלי פיתחנו והקמנו תסייע לכם לבצע את התהליך בצורה נוחה ויעילה עד לסוף התהליך מול רשם החברות.

מה המחיר של סגירה ופירוק של חברה בע"מ?

את המחירים לשירות מקוון למחיקת חברה, תוכלו למצוא כאן באתר בקטגוריית השירותים של האתר. המחיר, שאנחנו באתר לשירותים משפטיים ליגלי, מספקים לכם למחיקת חברה בע"מ הוא המשתלם ביותר והוא כולל ביצוע התהליך עם אנשי צוות מומחים מתחום המשפטים וראיית חשבון.

פירוק חברה באופן מקוון באתר לשירותים משפטיים ליגלי

לתחילת התהליך הבירוקרטי לפירוק חברה, כנסו עכשיו לשירותי האתר ובחרו את השירות הרלוונטי אליכם. אנחנו באתר לשירותים משפטיים ליגלי נשמח לסייע לכם בכל שאלה או בקשה הקשורה לתהליך פירוק החברה שלכם שביצעתם כאן באתר.

כתבות נוספות שכדאי שתקרא

צרו קשר

מלאו פרטים בקלות ובמהירות ונציגנו ישמחו לחזור אליכם במהרה!

    Back top top