Skip to Content Contact Us
פירוק חברה ופשיטת רגל

פירוק חברה ופשיטת רגל

פירוק חברה ופשיטת רגל - Decor

פירוק חברה ופשיטת רגל

כל מה שחשוב לדעת לגבי פירוק חברה ופשיטת רגל

הליכי פירוק חברה ופשיטת רגל מתבצעים כאשר העסק או החברה הגיעו למצב של חדלות פירעון ואינם מסוגלים לפרוע את חובותיהם באמצעות הפעילות הכלכלית של החברה. למעשה המונח של פשיטת רגל בהקשר זה הינו לא מדויק כיוון שפשיטת רגל הוא הליך המיועד לאנשים ולא לחברות. יתכן ובמקום המונח פירוק חברה ופשיטת רגל עדיף לומר פירוק חברה וחדלות פירעון.

צו פירוק וכונס נכסים

כאשר חברה נקלעת למצב של חובות וחדלות פירעון קיימת אפשרות לתהליך של פירוק ושיקום חברות. במידה ובית המשפט מוציא צו פירוק לחברה ולמעשה מקפיא את ההליכים המתנהלים, הוא יכול למנות כונס נכסים בעל ניסיון של פירוק ושיקום חברות, לשם בדיקת אפשרות להציל את החברה. כאשר לא ניתן לשקם את החברה, כונס הנכסים יעריך את נכסי החברה ובית המשפט ימנה מפרק לחברה שימכור את הנכסים וישלם לנושים, בהתאם לסדר הקבוע בחוק.

שיקום והסדר חוב

בניסיון לשקם חברה שנמצאת בחובות ומתקשה בפעילותה העסקית ניתן לנסות להגיע להסדר חובות בהסכמה ללא מעורבותו של בית המשפט. בהסכמי הסדרי חוב ניתן להפחית בהסכמה את החוב ולפרוס את תשלומי החוב שנותר לנושים על פני תקופה ארוכה לצד שיקום החברה.

פירוק מרצון

כאשר אין חובות לחברה ובעלי החברה מבקשים לפרק את החברה ולסיים את פעילותה העסקית, ניתן לשלם שכר טרחה פירוק חברה מרצון לעורך דין ולסגור את החברה. שכר טרחה פירוק חברה מרצון לא אמור להיות שרות יקר במיוחד, אך הדברים תלויים במצב החברה ומצב הנכסים והנושים.

סיום פעילות

עורך הדין שמקבל שכ"ט פירוק חברה משלים את התהליך המשפטי המסיים את קיומה של החברה. כאשר עורך הדין המקבל שכ"ט פירוק חברה, עושה את תפקידו כראוי, הרי שבסיום ההליך, בעלי החברה יהיו פטורים מהאחריות המשפטית לחובות הנותרים של החברה. בכך יבוא לסיום של החברה בתור ישות משפטית עצמאית.

פירוק חברה ופשיטת רגל באמצעות פלטפורמה משפטית חדשנית

אם אתם שוקלים הקמת חברה משותפת או מתעניינים באפשרות של פירוק חברה ופשיטת רגל, כדאי לכם להכיר את הפלטפורמה המצוינת של ליגלי לשירותים משפטיים אונליין. מאחורי האתר של ליגלי, עומדים צוות של עורכי דין ותיקים, הבקיאים בדיני חברות ומנוסים בכל ההליכים הבירוקרטים של הקמה, תפעול ופירוק של חברות ועסקים מכל הסוגים. כלל ההליכים וההסכמים מונגשים לקהל הרחב תוך מתן השירותים במחירים תחרותיים ומשתלמים.

 

 

כתבות נוספות שכדאי שתקרא

צרו קשר

מלאו פרטים בקלות ובמהירות ונציגנו ישמחו לחזור אליכם במהרה!

    Back top top