Skip to Content Contact Us
איך לבטל חובות אגרה

איך לבטל חובות אגרה

איך לבטל חובות אגרה - Decor

איך לבטל חובות אגרה

נותרו לכם חובות אגרה לתשלום לרשם החברות?

אם אתם בעלי חברה בע"מ והחברה שלכם נדרשה לשלם תשלומים לאגרה לרשם החברות ולא שילמתם אותם, כדאי שתדעו איך לבטל חובות אגרה. חובות אגרה ניתן לבטל במקרים מסויימים וכדאי לבדוק את האופציה הזו במידה ונותרו לכם חובות לרשם החברות. גם אם לא הייתה פעילות של החברה שלכם בשנים האחרונות, חובות לאגרת רשם החברות יכולים להצטבר ולצבור איתם יחד גם ריבית אשר תכביד עליכם לשלם את תשלום החוב. על מנת להתמודד עם החוב בצורה מושכלת ולדרוש את ביטולו, מומלץ לבצע את התהליך דרך פלטפורמה מתקדמת המספקת שירותים משפטיים און ליין לנושאים שונים הנוגעים לדיני חברות.

ליווי משפטי מלא לביטול חוב האגרה של החברה

אחת הבעיות המהותיות בעניין חובות לרשם החברות אינה מתמקדת רק בנושא החוב אלא גם בסטטוס הקיים של החברה שלכם. ברגע שחברה בע"מ אינה משלמת את האגרה השנתית המיועדת לרשם החברות, היא נחשבת חברה מפרה חוק. אם אתם מעוניינים להחזיר את החברה שלכם לפעילות באופן מסודר ותקין, אתם נדרשים להוציא אותה מהחוב לרשם החברות ולהסיר אותה מרישום של חברה מפרה חוק. הפעולה הינה חשובה על מנת להמשיך בפעילות העסקית ולקבל את האמון מצד לקוחות ושותפים עסקיים, כאשר הסטטוס של חברה מפירה חוק זמין למעשה לכל אחד דרך מאגר נתונים הפתוח וחשוף לציבור הרחב.

תהליך מהיר מול רשם החברות ללא בירוקרטיה

על מנת שתוכלו לקדם את ביטול החובות והריביות הקיימות לחברה שלכם אל מול רשם החברות, מומלץ לכם לבצע את התהליך באמצעות הפלטפורמה המופיעה כאן באתר. התהליך מתבצע ב-3 שלבים בלבד עם ליווי מלא של צוות עורכי דין מהטובים בארץ. לאורך כל התהליך תוכלו לקבל מידע על סטטוס הפנייה שלכם ולדעת האם יש צורך בהוספת מסמכים נוספים בכדי לטפל בחובות באופן סופי ללא עיכובים מיותרים.

איך לבטל חובות אגרה און ליין?

אם אתם שואלים את עצמכם איך לבטל חובות אגרה אשר נותרו לחברה שלכם לרשם החברות, זה הזמן לפנות לשירותים המשפטיים כאן באתר ליגלי. מלאו את פרטי החברה שלכם כאן באתר ותוכלו לבצע את התהליך במהירות וביעילות ללא תהליכים בירוקרטיים מורכבים.

כתבות נוספות שכדאי שתקרא

צרו קשר

מלאו פרטים בקלות ובמהירות ונציגנו ישמחו לחזור אליכם במהרה!

    Back top top