Skip to Content Contact Us
פירוק חברה מרצון

פירוק חברה מרצון

פירוק חברה מרצון - Decor

פירוק חברה מרצון

השיקולים והמשמעויות בפירוק חברה מרצון

ההחלטה על סגירת חברה נובעת משיקולים כלכליים במקרים בהם הבעלים סבורים כי פעולה זו יכולה להפחית תשלומי מס או עקב שיקולים עסקיים במקרים בהם העסק כבר אינו רווחי- תוך חשיבה לטווח ארוך. בהליך זה החברה למעשה מחליטה להפסיק את פעילותה העסקית. במצב האידיאלי ביותר, כל חובות החברה משלומים לרשויות המיסים, לעובדים ולכל הספקים. ובהמשך, מחלקים את כלל נכסי החברה בין בעליה, כל אחד עפ"י חלקו.

אופן ביצוע הליך פירוק מרצון

ראשית כל, על בעלי המניות לחתום על הצהרת כושר פירעון המעידה שהחברה אינה נמצאת בהליך חדלות פירעון ושיש לה יכולת לפרוע את כל החובות תוך שנה. כשלושה חודשים לאחר חתימת ההצהרה, בעלי החברה יקיימו אסיפה כללית בכדי להכריע האם לבצע הליך פירוק חברה מרצון. לאחר מכן, יש להגיש לרשם החברות את ההצהרה, פרטי הנאמן, והודעה בדבר הפירוק בצירוף מכתב חתום ע"י הנאמן המאשר את הסכמתו להיות נאמן.

על פירוק חברה מרצון בהליך מקוון

במידה והחלטתם על פירוק מרצון של החברה וההחלטה הסופית גם נקבעה באסיפה הכללית, אז מומלץ שתיעזרו באנשי מקצוע המתמחים בביצוע הליכים מסוג זה. בדרך של טיפול באופן מקוון אנו נלווה אתכם בכל שלב בהליך יחד עם עורכי דין שיבצעו את כל הפעולות הנדרשות ויתעסקו בכל הבירוקרטיה עד אישור הבקשה ושינוי סטטוס החברה. הגשת הבקשה גם היא תבוצע ע"י עורך דין מומחה שגם יטפל בכל הטפסים ובבירוקרטיה.

ההיתרונות בביצוע הליך מקוון

חברה שאינה פעילה או אינה רווחית רק צוברת חובות של אגרות רשם החברות ועוד קנסות רבים. הקנסות עלולות להצטבר תוך כמה שנים ולהוביל לקניסת המנהלים ואף לעיקול הרכוש ע"י רשם החברות. ההליך המקוון מאפשר לכם לסיים את ההליך במהרה ובקלות. כל ההליך יבוצע אונליין ובשקיפות מלאה מולכם.

היום תהליך פירוק חברה אינו חייב להיות ארוך ויקר

אנו מתמחים בביצוע הליך פירוק אונליין באופן המהיר ביותר ע"י אנשי המקצועים המנוסים ביותר בתחום וגם במחיר משתלם. ביצוע ההליך דרכנו חוסך עלויות גבוהות של פירוק בליווי של משרד עורך דין פרטי ומשחרר אתכם מהתעסקות מייאשת בבירוקרטיה וטפסים. ליצירת קשר בהקדם השאירו פרטים כאן

כתבות נוספות שכדאי שתקרא

צרו קשר

מלאו פרטים בקלות ובמהירות ונציגנו ישמחו לחזור אליכם במהרה!

    Back top top