Skip to Content Contact Us
בקשה לצו ירושה

בקשה לצו ירושה

בקשה לצו ירושה - Decor

בקשה לצו ירושה

אדם קרוב אליכם נפטר והשאיר ירושה ללא צוואה?

ירושה ללא צוואה נקבעת על פי צו ירושה הניתן על ידי הרשם לענייני ירושה השייך למשרד המשפטים. את הבקשה לצו ירושה ניתן היום להגיש און ליין בצורה מהירה ויעילה בצירוף כל המסמכים הנדרשים. בדרך זו, אתם מקצרים את התהליך הבירוקרטי מול הרשם לענייני ירושה ומקדמים את חלוקת העיזבון של המנוח (רכוש, כספים ונכסים). במקרים בהם ישנה צוואה אך היא אינה כללה את כל הרכוש של הנפטר, יש לכם אפשרות להגיש גם במקרה זה בקשה להוצאה של צו ירושה על מנת לחלק את הרכוש הנותר בין היורשים החוקיים.

טיפול בצו ירושה דרך אתר לשירותים משפטיים

לצו ירושה יש משמעות כלכלית רבה ליורשים של נפטר, בעיקר כאשר מדובר על עיזבון מורכב הכולל נכסי נדל"ן הנדרשים לחלוקה בלשכת רישום המקרקעין. על מנת לקדם את התהליך של חלוקת הנכסים, אתם נדרשים לטפל דבר ראשון בצו הירושה. באמצעות פלטפורמה ידידותית ונוחה מאוד לשימוש, ניתן להגיש את הבקשה תוך מספר דקות בלבד דרך הטלפון הנייד, המחשב האישי או הטאבלט שלכם. חשוב לדעת כי במקביל להגשה שלכם, יתכן ואדם אחר יגיש התנגדות לצו, בין אם הוא יורש חוקי ובין אם הוא דורש להיות חלק מהירושה של הנפטר. אם כן, חשוב להגיש את הבקשה דרך אתר מקצועי ובליווי מלא של עורכי דין מהטובים בתחום צוואות וירושות.

השלבים בתהליך לקבלת צו הירושה

השלבים לקבלת הצו כוללים דבר ראשון אישור על תקינות של הבקשה. הבקשה שלכם צריכה להיות תקינה על מנת להמשיך בתהליך ובמידה וחסרים מסמכים או פרטים, תקבלו על כך הודעה מיידית. הבקשה שלכם תעבור לגורם המוסמך לכך ברשם לענייני ירושה. במידה והטיפול בבקשה שלכם יסתיים כאשר אין התנגדות לבקשה, תוכלו לקבל את צו הירושה ולטפל בחלוקת העיזבון באופן מיידי.

הגשת בקשה לצו ירושה אונליין

להגשת בקשה לצו ירושה, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות ישירות לצוות המקצועי של השירותים משפטיים ליגלי דרך האתר. הפלטפורמה מציעה לכם הגשה און ליין של הבקשה לקבלת צו ירושה עם ליווי מלא של עורכי דין המנהלים את הפלטפורמה. התהליך מתבצע בצורה יעילה ומהירה דרך האתר במחירים נוחים והוגנים במיוחד.

כתבות נוספות שכדאי שתקרא

צרו קשר

מלאו פרטים בקלות ובמהירות ונציגנו ישמחו לחזור אליכם במהרה!

    Back top top