Skip to Content Contact Us
פירוק חברה מרצון בהליך מזורז טפסים

פירוק חברה מרצון בהליך מזורז טפסים

פירוק חברה מרצון בהליך מזורז טפסים - Decor

פירוק חברה מרצון בהליך מזורז טפסים

מה צריך לדעת לגבי פירוק חברה מרצון בהליך מזורז טפסים

הליכי פירוק חברה מרצון בהליך מזורז טפסים מתבצעים כאשר העסק או החברה הגיעו למצב של חדלות פירעון ואינם מסוגלים לפרוע את חובותיהם באמצעות הפעילות הכלכלית של החברה. פירוק חברה מרצון בהליך מזורז טפסים מתאים לחברות במצב שפעילות החברה מופסקת עקב חדלות פירעון או מסיבות אחרות.

צו פירוק וכונס נכסים

כאשר חברה נקלעת למצב של חובות וחדלות פירעון קיימת אפשרות לתהליך של פירוק חברה עם חובות. במידה ובית המשפט מוציא צו פירוק לחברה ולמעשה מקפיא את ההליכים המתנהלים הוא יכול למנות כונס נכסים בעל ניסיון של פירוק חברה עם חובות ושיקומם, לשם בדיקת אפשרות להציל את החברה. כאשר לא ניתן לשקם את החברה כונס הנכסים יעריך את נכסי החברה ובית המשפט ימנה מפרק לחברה שימכור את הנכסים וישלם לנושים בהתאם לסדר הקבוע בחוק.

שיקום והסדר חוב

בניסיון לשקם חברה שנמצאת בחובות ומתקשה בפעילותה העסקית ניתן לנסות להגיע להסדר חובות בהסכמה ללא מעורבותו של בית המשפט. בהסכמי הסדרי חוב ניתן להפחית בהסכמה את החוב ולפרוס את תשלומי החוב שנותר לנושים על פני תקופה ארוכה לצד שיקום החברה.

פירוק מרצון

כאשר אין חובות לחברה ובעלי החברה מבקשים לסיים את פעילותה העסקית, וליישום פירוק חברה בע"מ, ניתן לשלם שכר טרחה עבור פירוק החברה מרצון לעורך דין ולסגור את החברה.

סיום פעילות

עורך הדין פירוק חברה בע"מ משלים את התהליך המשפטי המסיים את קיומה של החברה. כאשר עורך הדין המקבל שכ"ט פירוק חברה עושה את תפקידו כראוי, הרי שבסיום ההליך, בעלי החברה יהיו פטורים מהאחריות המשפטית לחובות הנותרים של החברה. בכך יבוא לסיום של החברה בתור ישות משפטית עצמאית. במקרים רבים הסיבה של פירוק חברה גירושין או סיבות אישיות אחרות.

פירוק חברה מרצון בהליך מזורז טפסים באמצעות פלטפורמה משפטית חדשנית

אם אתם מחפשים מידע על פירוק חברה גירושין או מתעניינים באפשרות של פירוק חברה מרצון בהליך מזורז טפסים, כדאי לכם להכיר את הפלטפורמה המצוינת של ליגלי לשירותים משפטיים אונליין. מאחורי האתר של ליגלי, עומדים צוות של עורכי דין ותיקים, הבקיאים בדיני חברות ומנוסים בכל ההליכים הבירוקרטים של הקמה, תפעול ופירוק של חברות ועסקים מכל הסוגים. כלל ההליכים וההסכמים עבור, פירוק חברה עורך דין מונגשים לקהל הרחב תוך מתן השירותים במחירים תחרותיים ומשתלמים.

כתבות נוספות שכדאי שתקרא

צרו קשר

מלאו פרטים בקלות ובמהירות ונציגנו ישמחו לחזור אליכם במהרה!

    Back top top