Skip to Content Contact Us
איך פותחים חברה בעמ

איך פותחים חברה בעמ

איך פותחים חברה בעמ - Decor

איך פותחים חברה בעמ

חושבים לפתוח חברה? רוצים לדעת איך פותחים חברה בעמ?

אם בעבר פתיחת חברות בע"מ בישראל דרשה התנהלות בירוקרטית ארוכה ומתישה, היום ניתן לבצע פתיחה של חברה בע"מ בצורה מהירה באופן מקוון כאן דרך האתר לשירותים משפטיים ליגלי. הפלטפורמה הייחודית שלנו באתר מאפשרת לכם לבצע את פתיחת החברה בצורה מהירה ביותר תוך 3 שלבים מקוונים בלבד.

מה אפשר לקבל במסגרת השירות המקוון לפתיחת החברה?

במסגרת השירות המקוון לפתיחת חברה בעמ, אנחנו באתר לשירותים משפטיים ליגלי מספקים לכם מספר ח.פ של החברה החדשה ותעודת התאגדות מרשם החברה. בנוסף לכך, אנחנו נספק לכם כחלק מהשירות לפתיחת חברה בע מ, תקנון התאגדות ואימות חתימה של עורך דין מוסמך על גבי כל המסמכים הרלוונטיים. השירות שלנו הוא מהיר יעיל ומקצועי ביותר והוא מספק מענה למאות חברות חדשות בישראל בכל שנה.

למה כדאי לבצע את פתיחת החברה און ליין?

פתיחת חברה און ליין מביאה איתה יתרונות רבים שלא ניתן לקבל באמצעות פתיחת החברה בתהליך רגיל. פתיחת חברה דרך האתר לשירותים משפטיים ליגלי לא דורשת מכם לצאת מהבית וניתן לבצע אותה גם דרך הטלפון הנייד או הטאבלט שלכם. בדרך זו אנו חוסכים לכם 500 ש"ח באגרה של רשם החברות ומספקים לכם שירות מלא הכולל מעטפת מקצועית של פעולות וליווי של אנשי מקצוע עד לרגע פתיחת החברה באופן רשמי.

כמה זמן לוקח לפתוח חברה חדשה באופן מקוון?

תהליך פתיחה של חברה בע"מ לוקח כ-3 ימי עסקים ובמקרים בהם יש יותר ממייסד אחד, אנחנו באתר לשירותים משפטיים ליגלי יכולים לסייע לכם בניסוח משפטי של הסכם מייסדים. למרות שהתהליך באתר שלנו לפתיחת חברות בע"מ הוא מקוון, אתם עדיין מקבלים מענה אנושי של ייעוץ משפטי בסיסי מעורך דין מנוסה ומיומן בתחום דיני חברות.

איך פותחים חברה בעמ באתר לשירותים משפטיים ליגלי?

רוצים לדעת איך פותחים חברה בעמ בצורה המהירה ביותר? מעוניינים לבצע את התהליך און ליין? כנסו עכשיו לשירותי האתר ובחרו בקטגוריה הרלוונטית אליכם. אנחנו באתר לשירותים משפטיים ליגלי זמינים עבורכם גם דרך הטלפון המופיע באתר לכל שאלה או בקשה בנוגע לתהליך שלכם לפתיחת החברה החדשה.

כתבות נוספות שכדאי שתקרא

צרו קשר

מלאו פרטים בקלות ובמהירות ונציגנו ישמחו לחזור אליכם במהרה!

    Back top top