Skip to Content Contact Us
חובות אגרה לרשם החברות

חובות אגרה לרשם החברות

חובות אגרה לרשם החברות - Decor

חובות אגרה לרשם החברות

צריכים לשלם חוב אגרה לרשם החברות? יש לנו פתרון בשבילכם!

אם נדרשתם לשלם חובות אגרה לרשם החברות, כדאי שתדעו שיש לכם אפשרות גם לדרוש את ביטול החובות בתהליך מהיר ומקוון. האגרה השנתית לרשם החברות לעיתים רבות לא משולמת מכיוון שאין פעילות של החברה, אך במקרים מסויימים רשם החברות יכול לדרוש את הכסף גם אם הפועל לא הייתה פעילות של החברה כלל באותה שנה. כאשר מצבים כאלה נמשכים לאורך מספר שנים, נוצר חוב לרשם החברות שיש לטפל בו באופן מהיר ולא לתת לחוב לתפוח לסכומים גבוהים.

רישום ברשם החברות ופטור מתשלום

כאשר רושמים חברה ברשם החברות, היא תהיה פטורה מאגרה בתקופת השנה הראשונה להקמתה. מאותה שנה, נדרש לשלם את האגרה השנתית על פי חוק. במידה והחברה שלכם הפסיקה את פעילותה משנה מסויימת, יתכן ותהיו זכאים לקבלת פטור לשנים הבאות ואם לא שילמתם לשנים בהן היא לא הייתה פעילה אבל הייתם מחוייבים על פי רשם החברות, יש לכם אפשרות לדרוש את ביטול החוב שנוצר מהשנים הללו.

האם חברה בתהליכי פירוק צריכה לשלם אגרה?

אם החברה שלכם נמצאת בתהליכי פירוק מרצון, מחוייבת לשלם את האגרה השנתית לרשם החברות כל עוד היא לא סיימה את תהליך הפירוק. היום ניתן לבצע את תהליך הפירוק של חברה באופן מקוון ולקצר תהליכים על מנת שלא תדרשו לשלם בשנים הבאות את אגרת רשם החברות. התהליך מתבצע בליווי מלא של עורכי דין מוסמכים המביאים איתם ידע וניסיון בייעוץ וליווי משפטי של חברות, עמותות ותאגידים. חשוב לדעת כי אם לא שילמתם את האגרה בשנים האחרונות למרות שנדרשתם לכך, החברה שלכם כנראה כבר מסווגת כחברה מפרת חוק והטיפול בעניינכם עבר למרכז לגביית קנסות של רשם החברות.

ביטול חובות אגרה לרשם החברות

הדרך המהירה והיעילה ביותר לטפל בחובות אגרה לרשם החברות, היא באמצעות האתר לשירותים משפטיים ליגלי. האתר מציע לכם ליווי מלא של עורכי דין מהשורה הראשונה לביטול של חובות אשר הצטברו לשנים בהן לא שילמתם את האגרה השנתית לרשם החברות. התהליך לטיפול בחובות האגרה מתבצע בצורה יעילה ומהירה ביותר עם עורכי הדין של האתר ובמחיר משתלם ונוח במיוחד.

כתבות נוספות שכדאי שתקרא

צרו קשר

מלאו פרטים בקלות ובמהירות ונציגנו ישמחו לחזור אליכם במהרה!

    Back top top