Skip to Content Contact Us
רשם החברות תשלום אגרה

רשם החברות תשלום אגרה

רשם החברות תשלום אגרה - Decor

רשם החברות תשלום אגרה

נדרשים לשלם אגרה לרשם החברות? רוצים לבצע זאת במהירות? כל חברה vרשומה ברשם החברות נדרשת לשלם אגרה שנתית. עד לסוף חודש מרץ ישנה אפשרות לשלם אגרה מופחתת ולאחר חודש זה המחיר כבר עולה.

חשוב לדעת כי עבור רשם החברות תשלום אגרה נקבע על פי חוק, ולא משתנה בין חברה לחברה. בנוסף, חברה שלא שילמה את האגרה השנתית, תיחשב כמפרת חוק והתיק שלה יעבור למרכז לגביית קנסות המטפל בתהליך הגבייה.

 

למה צריך לשלם אגרת שנתית לרשם חברות

רשם החברות הינו הגוף האחראי על רישום של חברות חדשות בישראל. כמו כן גוף זה אחראי על בדיקה של הדיווחים השונים שהחברות מגישות בהתאם לחוק החברות, כמו פירוק חברות מרצון, רישום והסרה של שעבודים, פירוק מרצון של חברות, מיזוג בין חברות, ועוד. לפי חוק החברות, כל חברה חייבות בהגשת דוח שנתי לרשם החברות וכן בתשלום אגרה שנתית, למעט חברות שפורקו או נמחקו. עימנו ניתן לשלם את האגרה באופן מקוון, במהירות ובקלות.

יש להדגיש את החשיבות של תשלום האגרה השנתית לרשם החברות בדייקנות. תשלום בזמן לא רק מבטיח עמידה בתקנות החוק אלא גם מסייע להימנע מקנסות בגין איחור בתשלום.

 

מתי חברה צריכה לשלם אגרה לרשם החברות?

אם החברה שלכם הוקמה זה עתה, בשנה הראשונה להקמתה אינכם נדרשים לשלם אגרה שנתית רשם החברות. לאחר השנה הראשונה, כל שנה תדרשו לשלם אגרת רשם החברות וחשוב שתהיה לכם דרך מהירה לבצע את התשלום הנדרש.באמצעות פלטפורמה מתקדמת וחדישה המוצעת באתר של ליגלי, ניתן לבצע את תשלום אגרת חברות בקלות ובמהירות און ליין, ולחסוך זמן בהתעסקות ובבירוקרטיה מול רשם החברות. בנוסף לכך, יש לכם אפשרות להשלים תשלומים לרשם החברות אשר לא שולמו משנים קודמות ואף להגיש בקשה לביטול תשלום אגרה שנתית במידה והחברה הייתה לא פעילה בתקופה עליה אתם נדרשים לשלם את חובות האגרה.

 

טיפול בתשלום לרשם החברות וחובות קודמים

על מנת שתוכלו לקדם את התהליך של תשלום אגרת רשם החברות, כדאי לכם להשתמש בפלטפורמה מתקדמת אונליין של ליגלי, המאפשרת לבצע את התשלום בפעולה מהירה ופשוטה. אתם חוסכים בדרך זו זמן ויכולים להימנע מתשלומים עודפים, כאשר התשלום מתבצע עד סוף חודש מרץ בכל שנה קלנדרית. יש לציין כי גם חברות הנמצאות בתהליכים של פירוק החברה, על פי חוק יהיו מחוייבות בתשלום אגרה שנתית רשם החברות וניתן לבצע זאת עבורן דרך האתר בתהליך מהיר ויעיל במיוחד ובליווי מלא של עורכי דין המתמחים בדיני חברות.

 

רשם החברות תשלום אגרה אונליין

לטיפול בנושא רשות החברות תשלום אגרה, כל מה שנדרש מכם לעשות הוא לפנות לצוות האתר לשירותים משפטיים ליגלי ולבצע את התשלום בצורה קלה ויעילה ביותר. צוות האתר מורכב מעורכי דין מהטובים ביותר בתחום החברות, אשר יכולים לסייע לכם גם בתהליך ביטול חובות לאגרה של רשם החברות על מנת למנוע ריביות וחובות מצטברים בשנים הבאות.

מלאו עכשיו את פרטי החברה שלכם בטופס מילוי הפרטים באתר וצוות החברה יחזור אליכם בהקדם לטיפול באגרה לרשם החברות.

 

תשלום אגרת רשם החברות אונליין

בכל הנוגע לתהליך תשלום אגרה שנתית לחברה, אנו ב- Legally שואפים לעשות זאת נוח ככל האפשר עבורכם. הפלטפורמה המקוונת שלנו מציעה ממשק ידידותי למשתמש שמנחה אותכם בתהליך התשלום ללא מאמץ. על ידי ביצוע מספר שלבים פשוטים, תוכלו להשלים את העסקה בצורה מאובטחת ומהירה. אנו מבינים את ערך הזמן שלכם ושואפים לאפשר עסקאות כמה שיותר מהירות ויעילות.

לשיחת ייעוץ עם עו׳׳ד ללא עלות וללא התחייבות אודות תשלום אגרת חברה חייגו עכשיו 054-2283106

כתבות נוספות שכדאי שתקרא

צרו קשר

מלאו פרטים בקלות ובמהירות ונציגנו ישמחו לחזור אליכם במהרה!

    Back top top