Skip to Content Contact Us
הסכם מייסדים להקמת שותפות

הסכם מייסדים להקמת שותפות

הסכם מייסדים להקמת שותפות - Decor

הסכם מייסדים להקמת שותפות

כל מה שרצית לדעת על הסכם מייסדים להקמת שותפות

הסכם מייסדים להקמת שותפות הוא חוזה משפטי בין שותפים המתאגדים לשם יוזמה עסקית משותפת. את הסכם מייסדים להקמת שותפות כדאי לנסח מוקדם ככל שניתן על מנת להימנע ממחלוקות עסקיות וכספיות בהמשך. מקובל לחתום על הסכם מייסדים להקמת שותפות עוד לפני הקמת החברה באופן רשמי.

ניהול החברה

חוזה  או הסכם בין מייסדים מגדיר את היחסים בין השותפים או הצדדים בחברה. הסכם בין מייסדים צריך לכלול בפירוט את המנגנונים המוסכמים לניהול החברה. הגדרה ברורה של אופן חלוקת התפקידים בחברה ומהם הדרכים לשמירה של זכויות המייסדים בעתיד. עוד יוגדר בתוך הסכם מייסדים חברה בע מ, את הדרך המוסכמת לחלוקת נכסי החברה במידה וזו תפורק.

מקום ייסוד החברה

בעת עריכת הסכם מייסדים עורך דין צריך לבחון  ולהחליט  לגבי המיקום הרשמי שיירשם ששם הוקמה החברה. למקום שמופיע בתוך הסכם מייסדים חברה בע מ, צפוי להשפיע על החברה מבחינה רגולטורית וחובות מס. כשמדובר על הסכם מייסדים עו"ד צריך לוודא שאין סתירה בין ההסכמות בחוזה לבין ההסדרים המוסכמים בתקנון החברה.

הסכם מייסדים או הסכם שותפים

כדאי לציין שהסכם מייסדים דומה באופיו ובמטרותיו להסכם בין שותפים עליו חותמים לפני הקמת השותפות. ההבדל בין ההסכמים לא נוגע לתכני החוזה אלא לאופי המסגרת ולפעילות המיועדת.

 הליכים נדרשים

לאחר חתימה על הסכם מייסדים עורך דין ורישום החברה ברשם החברות, יש להשלים את ההליכים הבירוקרטיים מול מע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי. המסמכים שיש לצרף לטופס 821 עבור מע"מ הם, צילום תעודת זהות וחוזה השכירות של בית העסק. לביטוח לאומי יש לצרף את הדוח השנתי, טופס 6101. לפתיחת התיק במס הכנסה של עוסק מורשה יועץ מס יצרף תעודה מזהה וחוזה שכירות, כמו גם, טופס 5329 וטופס 2542 עבור ניקוי מס.

הסכם מייסדים להקמת שותפות באמצעות פלטפורמה חדשנית

אם אתם מתעניינים באפשרות של הסכם מייסדים להקמת שותפות, כדאי לכם להכיר את הפלטפורמה המצוינת של ליגלי לשירותים משפטיים אונליין. מאחורי האתר של ליגלי, עומדים צוות של עורכי דין ותיקים, הבקיאים בדיני חברות ומנוסים בכל ההליכים הבירוקרטים של הקמה, תפעול ופירוק של חברות ועסקים מכל הסוגים. כלל ההליכים וההסכמים, כגון, הסכם מייסדים עו"ד, מונגשים לקהל הרחב תוך מתן השירותים במחירים תחרותיים ומשתלמים.

כתבות נוספות שכדאי שתקרא

צרו קשר

מלאו פרטים בקלות ובמהירות ונציגנו ישמחו לחזור אליכם במהרה!

    Back top top