Skip to Content Contact Us
איך פותחים עוסק פטור

איך פותחים עוסק פטור

איך פותחים עוסק פטור - Decor

איך פותחים עוסק פטור

החלטתם לצאת לדרך עצמאית? מזל טוב! זה הזמן לפתוח עוסק חדש!

אם שאלתם את עצמכם איך פותחים עוסק פטור, כדאי שתדעו שהיום זהו תהליך קצר ביותר וניתן לבצע אותו און ליין כאן באתר לשירותים משפטיים ליגלי. האתר מאפשר לכם לבצע את הפעולה בפעם אחת ולפתוח את התיק שלכם בכל רשויות המס תוך 48 שעות מביצוע הפעולה. התהליך הוא נוח וקל לביצוע ומאפשר לכם לקבל את תעודת העוסק הרשמית שלכם למייל ללא צורך שלכם לצאת מהבית.

מה השירות של פתיחת עוסק חדש כולל?

פתיחה של עוסק פטור כוללת פנייה רשמית ל-3 המוסדות הממשלתיים הרלוונטיים – מס הכנסה, ביטוח לאומי מע"מ. בתהליך פתיחה של עוסק פטור אנחנו מבצעים עבורכם פתיחת תיק עצמאי במס הכנסה, פתיחת התיק במע"מ ופתיחת תיק העצמאי שלכם במוסד לביטוח לאומי. במידה וידרשו מסמכים נוספים, רואה חשבון מטעמנו ייצור איתכם קשר תוך כדאי תהליך הוצאת תעודת העוסק שלכם.

הפלטפורמה לשירותים משפטיים המובילה בישראל!

בכדי שתוכלו לקצר את התהליך של פתיחת תיק העוסק שלכם ולבצע זאת במהירות, הצוות שלנו באתר לשירותים משפטיים ליגלי פיתח עבורכם פלטפורמה ייחודית המאפשרת את פתיחת תיק העוסק שלכם בצורה מהירה ויעילה בפעולה אחת בלבד באתר. השירות שלנו נחשב למהיר וליעיל ביותר ומוצע לכם כאן באתר במחיר משתלם החוסך לכם זמן יקר ומאפשר לכם לבצע את כל הפעולות און ליין.

לפתוח תיק במס הכנסה ומע"מ דרך הטלפון הנייד!

היום בהחלט אפשר לומר כי כמעט כל הפעולות הנדרשות לעוסק עצמאי יכולות להתבצע און ליין כאשר גם את שלב פתיחת תיק העוסק שלכם תוכלו לבצע דרך הטלפון הנייד. האתר לשירותים משפטיים ליגלי זמין עבורכם 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע דרך הטלפון הנייד, המחשב האישי שלכם או הטאבלט. האתר שלנו נגיש עבורכם 365 ימים בשנה והוא מספק את כל השירותים הבסיסיים לעצמאים בתחילת דרכם.

איך פותחים עוסק פטור באתר לשירותים משפטיים ליגלי?

אם אתם רוצים לדעת איך פותחים עוסק פטור בצורה מהירה ויעילה, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לקטגוריה "שירותים" באתר ולבחור פתיחת עוסק מורשה / פטור. הפעולה מתבצעת בצורה מהירה ונוחה ביותר והתשלום על השירות מתבצע במערכת תשלום ממוחשבת ומאובטחת.

כתבות נוספות שכדאי שתקרא

צרו קשר

מלאו פרטים בקלות ובמהירות ונציגנו ישמחו לחזור אליכם במהרה!

    Back top top