Skip to Content Contact Us
איך מוחקים חברה

איך מוחקים חברה

איך מוחקים חברה - Decor

איך מוחקים חברה

מי רשאי למחוק חברה מרשם החברות ואיך התהליך מתבצע?

מחיקת החברה מהרישום של רשם החברות מתבצעת במספר שלבים כאשר ישנו גורם אחראי המבצע את המחיקה והפירוק של החברה. אם אתם רוצים לדעת איך מוחקים חברה היום, כדאי שתדעו כי התהליך יכול להתבצע גם באופן מקוון בליווי עורכי דין מומחים לדיני חברות. התהליך דורש מכם עבודה של 5 דקות ב-3 שלבים בלבד, כאשר כל שאר העבודה מתבצעת על ידי עורכי הדין אשר לקחו על עצמם לבצע את התהליך מול כל הגורמים הרלוונטיים. התהליך הבירוקרטי הרשמי מורכב מהגשת תצהיר כושר פירעון המועבר לרשם החברות ולאחר מכן יתקבל אישור של רשם החברת על התקינות של התצהיר המועבר על ידי עורך הדין.

מחיקת חברה לאחר סיום הפעילות העסקית

חשוב לדעת כי גם אם החברה שלכם לא חייבת כספים ואין לה חשבון בנק, אין זה אומר שהיא אינה מחוייבת באגרה השנתית לרשם החברות. בנוסף לכך, גם אם אין פעילות עסקית לחברה אין זה אומר שאין לה קיום משפטי ולמעשה היישות המשפטית של החברה שלכם עדיין קיימת ולכן יש לבצע מחיקת חברה באופן רשמי. על מנת למחוק את הרישום של החברה באופן מוחלט, חשוב להכיר את ההליכים הנדרשים. ההליכים לפירוק של החברה שלכם מרצון מתסכל ברוב המקרים ודורש התעסקות עם מסמכים רבים ותשלומי אגרות שונות. באמצעות פלטפורמה מקצועית לשירותים משפטיים, אתם חוסכים כל אלמנט בירוקרטי מורכב בתהליך ונהנים מליווי מלא של עורך דין מוסמך ומקצועי לענייני חברות.

תהליך מהיר למחיקה של חברה מרצון

ביצוע של ההליך למחיקת החברה מאפשר לכם לחסוך בעלויות עתידיות של החזקת חברה בע"מ ובעיקר להפסיק את התשלומים הנדרשים לאגרת רשם החברות. במידה והצטברו חובות לאגרת רשם החברות משנים קודמות, יש לכם אפשרות לבקש גם את ביטול האגרות בתהליך מחיקת החברה על מנת שלא יצטברו ריביות ותוכלו לקדם את פירוק החברה באופן סופי. באתר אתם מעלים את המסמכים הרלוונטיים לחברה שלכם ומבצעים את ההליך בצורה מהירה וקלה ללא צורך לעמוד מול רשם החברות.

איך מוחקים חברה בדרך מהירה ונוחה?

רוצים לדעת עוד על איך מוחקים חברה? לא רוצים לבזבז את זמנכם בתהליכים בירוקרטיים מורכבים? זה הזמן להגיש בקשה לפירוק החברה שלכם דרך האתר לשירותים משפטיים ליגלי. כאן באתר תוכלו להגיש את הבקשה בתהליך מהיר ויעיל ולחסוך לכם את הטירחה הבירוקרטית מול הגורמים הרשמיים.

כתבות נוספות שכדאי שתקרא

צרו קשר

מלאו פרטים בקלות ובמהירות ונציגנו ישמחו לחזור אליכם במהרה!

    Back top top