Skip to Content Contact Us
שינוי שם חברה

שינוי שם חברה

שינוי שם חברה - Decor

שינוי שם חברה

הגשת בקשה עבור שינוי שם חברה

שם החברה יכול להיות אחד הגורמים המשפיעים ביותר על הצלחתה. השם הוא הדבר הראשון שלקוחות רואים כשהם באים לעסק, הוא מופיע על הציוד והסחורה, ויש לו המון השפעה פסיכולוגית. שם מוצלח יהיה כזה שקל להגות אותו ולקרוא אותו, מעביר באופן מסוים את אופי החברה וייצור רושם של איכות ומקצועיות. בעלי עסק רבים בחרו שם מסוים לעסק, אשר לא עמד בקריטריונים, ונחלו חוסר הצלחה כלכלי. הדבר מובן: שם לא מוצלח לא יעבור מפה לפה של הלקוחות ולא ייזכר במחשבה שלהם, וכנראה גם ישכחו אותו ולא ישובו. אבל אחרי בחירה אחת לא מוצלחת לא צריך להרים ידיים. שינוי שם חברה הוא תהליך נפוץ ומקובל מאוד שרק צריך לעשותו בתיאום מול הרשויות.

 

המשמעות של שינוי שם חברה

בעולם העסקים, שם חברה הוא יותר מסתם תווית; זה מרכיב מכריע בזהות. בין אם אתם מבצעים מיתוג מחדש, מתמזגים עם חברה אחרת או פשוט מחפשים התחלה חדשה, שינוי שם החברה שלכם הוא החלטה משמעותית הדורשת שיקול דעת זהיר ועמידה בחוק.

שינוי שם של חברה כרוך בעדכון המסמכים המשפטיים והרשומות הרשמיות שלה כך שישקפו את השם החדש. תהליך זה חיוני לשמירה על מידע מדויק ועדכני למטרות משפטיות, מיתוגיות ושיווקיות. על ידי שינוי שם החברה שלכם, תוכל ליישר אותה טוב יותר עם היעדים העסקיים הנוכחיים, שוק היעד או זהות המותג הכוללת. אנו ב- Legally מבינים את החשיבות של תהליך זה, ולכן נדאג לספק לכם את כל המידע והסיוע שאתה צריכים כדי לשנות את שם החברה שלכם בצורה חלקה ויעילה.

 

מה חשוב לבדוק בשינוי שם חברה

כאשר פונים  עם בקשה לשינוי שם החברה לרשם החברות, מומלץ לפני כן לוודא כי השם החדש שהוצע עומד בתקנות הקבועות בחוק – השם החדש אינו בשימוש ואינו דומה באופן מובהק לחברה אחרת, וכמו כן השם איננו פוגעני ולא נבחר למטרת בלבול לקוחות והטעייתם.

מכיוון שייתכן וגם לאחר בדיקתכם, השם לא יאושר לאור סיבה זו או אחרת, יש להגיע מוכנים עם רשימת שמות אלטרנטיביים. כמו כן, על מנת לוודא שלא תחזרו על טעות, מומלץ לבצע יעוץ עסקי עם גורמים מומחים בפרסום וכלכלה. באישור פרוטוקול בחירת השם על ידי עורך וכן על ידי רשם החברות, תוכלו להתחיל לעשות שימוש באופן רשמי בשם החדש של העסק ולקוות לפריחתו.

 

הליך בקשת שינוי שם חברה

כדי לבקש שינוי שם חברה, עליכם לבצע הליך בן מספר שלבים כדי להבטיח עמידה בהנחיות ובדרישות הרגולטוריות. ב-Legally, אנו מנחים אותכם בתהליך זה, ומציעים ייעוץ ותמיכה של מומחים כדי לעזור לכם לנווט בצורה חלקה בנוף המשפטי. הפלטפורמה המקוונת שלנו מייעלת את תהליך שינוי השם, ומאפשרת לכם לעדכן את המידע אודות החברה שלכם בקלות וביעילות.

הודעה על שינוי שם חברה יש להעביר לרשם החברות, הממלא תפקיד מכריע באישור שינוי שם החברה והבטחת עמידה בתקנות החוק. יש להגיש בקשה עם טופס ייעודי לשינוי שם חברה, עם רישום שם חדש של החברה בעברית, ובמידה וקיים שם באנגלית יש לשנותו גם בשפה זו. חשוב לציין כי ישנו הבדל בהליך של שינוי שם עסק עוסק פטור לבין שינוי שם עוסק מורשה. הבנת ההבדל בין שינוי שמו של עוסק פטור לעוסק מורשה חיונית להבטחת מעבר חלק.

מעבר לכך, יש חשיבות רבה להוצאת הודעה על שינוי שם החברה, כלומר ליידע את בעלי העניין, הלקוחות והציבור על הזהות החדשה של החברה שלכם.

 

משנים שם אונליין עם ליגלי

על מנת לבצע שינוי שם עסק באופן יעיל, תקני ומהיר, מומלץ להיעזר בשירותו של עורך דין מקצועי אשר יוכל לחתום ולהעביר את הטפסים הנכונים לגורמים המתאימים מבלי שאתם תצטרכו לשבור את הראש מול בירוקרטיה מסובכת. כדי לבצע את ההליך באופן מהיר עוד יותר, ניתן בימינו להעביר את כל הפרטים והטפסים במערכת המקוונת.

אצלנו ב- Legale אתם יכולים להגיש בקשה עבור שינוי שם חברה רשם החברות, עם עורכי הדין המנוסים ואדיבים שלנו, ולחסוך זמן יקר. ההליך לוקח עד 48 שעות וכולל אפשרות לשנות שם חברה גם לעברית וגם לאנגלית בנפרד או ביחד.

לפרטים נוספים ומגוון שירותים משפטיים דיגיטליים, אתם מוזמנים לפנות אלינו כאן ובאתר ובטלפון ולהנות משירות ברמה שטרם חוויתם. ליגלי – שמים סוף לבירוקרטיה מסובכת ומתקדמים למאה ה- 21.

לשיחת ייעוץ עם עו׳׳ד ללא עלות וללא התחייבות אודות שינוי שם חברה חייגו עכשיו 054-2283106

כתבות נוספות שכדאי שתקרא

צרו קשר

מלאו פרטים בקלות ובמהירות ונציגנו ישמחו לחזור אליכם במהרה!

    Back top top