Skip to Content Contact Us
פתיחת חברה בישראל

פתיחת חברה בישראל

פתיחת חברה בישראל - Decor

פתיחת חברה בישראל

מספר דברים חשובים לגבי פתיחת חברה בישראל

פתיחת חברה בישראל כוללת מספר שלבים מובנים, על מנת שיהיה ניתן להתחיל בפעילות העסקית כחוק. בשלב הראשון יש להגדיר את סוג החברה שתוקם. פתיחת חברה בישראל אפשרית בתור חברה בע"מ בסיווג של עוסק פטור או עוסק מורשה בהתאם למחזור הכספים הצפוי.

שם החברה ותקנון

בשלב  הבא של הקמת חברה בע"מ יש לבחור את שם החברה, למנות את הדירקטורים ולנסח את תקנון החברה. בבחירת השם יש להיזהר משימוש בשמות של חברות שכבר קיימות במיוחד בשמות שהם מוגנים כסימן מסחרי רשום. בתקנון הפורמלי שמנוסח בעת הקמת חברה בע מ יש לכלול את השם שניתן לחברה ולהגדיר את מטרות החברה בפעילותה העסקית. בנוסף בתקנון יש לפרט סיווג סוג החברה, את חלוקת המניות והאם ישנה הגבלת אחריות של חברה בע"מ.

דירקטורים

מינוי דירקטורים נעשה עבור כל חברה פרטית בהתאם לסוג החברה ומספר השותפים בבעלות עליה. יש למנות לכל הפחות אדם אחד כדירקטור שאמון על התווית המדיניות העסקית וקבלת החלטות בנוגע לפעילות השוטפת, כמו גם עבור תכנון לטווח הרחוק.

סדר הרישום הבירוקרטי

לאחר ביצוע הרישום אצל רשם החברות והנפקת מספר חברה פרטית (ח.פ), ניתן להמשיך את הקמת חברה בע מ ולרשום את החברה ברשויות המס. הסדר הנכון של רישום פתיחת חברה בישראל לאחר רשם החברות, הוא במע"מ ולאחר מכן, בביטוח לאומי ולבסוף במס הכנסה. רק לאחר הרישום של החברה בהצלחה בכל גופים אלו החברה רשאית לפעול כחברה מסודרת.

הנפקת תעודת עוסק מורשה

הנפקת עוסק מורשה הוא שלב ראשוני בכל פתיחת עסק או רישום חברה חדשה. סוגי הרישום של כל עסק חדש יכולים להיות מסווגים בתור, עוסק פטור, עוסק מורשה וחברה מאוגדת. רישום של החברה עבור הנפקת עוסק מורשה מחויבת כאשר סך ההכנסות השנתיות הצפויה עולה על הסכום של 100,187 שקלים. עבור מחזור הכנסות מתחת לסכום זה ניתן לרשום את העסק בתור עוסק פטור.

פתיחת חברה בישראל בקלות ובמהירות

אם אתם שוקלים הקמת חברה בע"מ, כדאי לכם להכיר את הפלטפורמה המצוינת של ליגלי לשירותים משפטיים אונליין. מאחורי האתר של ליגלי, עומדים צוות של עורכי דין ותיקים, הבקיאים בדיני חברות ומנוסים בכל ההליכים הבירוקרטים של הקמה, תפעול ופירוק של חברות ועסקים מכל הסוגים. כלל ההליכים וההסכמים מונגשים לקהל הרחב תוך מתן השירותים במחירים תחרותיים ומשתלמים.

כתבות נוספות שכדאי שתקרא

צרו קשר

מלאו פרטים בקלות ובמהירות ונציגנו ישמחו לחזור אליכם במהרה!

    Back top top