Skip to Content Contact Us
חברה מפרת חוק

חברה מפרת חוק

חברה מפרת חוק - Decor

חברה מפרת חוק

בעלי עסק צריכים להתמודד עם המון פרוצדורות בירוקרטיות על מנת לאפשר לעסק לפעול באופן חוקי מבחינת הרשויות. בין הפעולות שעל בעל העסק לבצע הן הצהרת הכנסות, תשלום חובות ואגרות שנתיות לרשם החברות והגשת דו"חות שנתיים. אי ביצוע של כל אחת מן הפעולות הללו עשוי לגרות לפתיחת הליכים משפטיים כנגד העסק וגם אם מדובר על טעות או איחור בתשלום ו/או הגשה. אי תשלום האגרה השנתית לרשם החברות, שהינה כ1500 שקלים בלבד, למשל, תגרום להגדרת העסק להשתנות לחברה מפרת חוק, על אף שניתן להסכים שמדובר על סכום זניח לחלוטין. הגדרה זו יכולה לגרור לחובות גדולים ושלילת זכויות מבעל העסק דוגמת פתיחת עסק נוסף והעברת מידע לבנקים.

 

טיפול בחברה מפרת חוק

עסק שהוגדר אצל רשם החברות כחברה מפרת חוק בשל איחור בתשלום אגרה או בהגשת דו"חות שנתיים (או מכל סיבה אחרת) יצטרך להתעסק בהגשת מסמכים רבים ותשלום קנסות. במקרים מסוימים חברות שאינן אך לא נסגרו באופן תקני מול הרשויות מקבלות על עצמן את הגדרת חברה מפרת חוק ובעלי העסק לשעבר נאלצים במפתיע להתמודד עם ההשלכות.  על מנת לדאוג שאתם מבצעים את ההליך באופן מושלם ועל מנת למנוע קנסות נוספים, יש לבצע את תהליך הסרת ההגדרה בעזרת עורך דין מומחה בתחום אשר יעזור לכם להגיש את המסמכים הנכונים לגורמים הרלוונטיים באופן תקני ואף במקרים מסוימים לבטל את הקנסות.

 

פירוק חברה מפרת חוק

חברות יכולות לסיים את דרכן משלל סיבות וגם מתוך רצון בעל העסק. החוק מאפשר לכל בעל עסק לגשת בבקשה לפירוק החברה, וממליץ לעשות זאת טרם תוגדר בתור מפרת חוק עקב איחורים בתשלומים דו"חות. בפירוק חברה חוק קובע כי יש להגיש מסמכים רלוונטיים באופן מסודר לרשם החברות ולוודא כי אין חובות ואגרות שלא שולמו. מדובר על תהליך לא מסובך בתיאוריה אך כאשר נוצרים סיבוכים בתשלום חובות ואגרות שלא לצורך, אפשר להיעזר בעורך דין לביטולן. אצלנו בLegale תוכלו לקבל מענה לכל השאלות שלכם בנושא פירוק חברות והפרת חוק ולבצע את התהליך עם עורכי דיןי מקצועיים ומנוסים באופן בטוח ואמין דרך האינטרנט תוך זמן קצר ומחיר הזולל ביותר. ליגלי Legale – בירוקרטיה משפטית מעולם לא הייתה פשוטה יותר.

כתבות נוספות שכדאי שתקרא

צרו קשר

מלאו פרטים בקלות ובמהירות ונציגנו ישמחו לחזור אליכם במהרה!

    Back top top