Skip to Content Contact Us
הנפקת עוסק מורשה

הנפקת עוסק מורשה

הנפקת עוסק מורשה - Decor

הנפקת עוסק מורשה

מהו התהליך הנדרש עבור הנפקת עוסק מורשה

הנפקת עוסק מורשה הוא שלב ראשוני בכל פתיחת עסק או רישום חברה חדשה. סוגי הרישום של כל עסק חדש יכולים להיות מסווגים בתור, עוסק פטור, עוסק מורשה וחברה מאוגדת. רישום של החברה עבור הנפקת עוסק מורשה מחויבת כאשר סך ההכנסות השנתיות הצפויה עולה על הסכום של 100,187 שקלים. עבור מחזור הכנסות מתחת לסכום זה ניתן לרשום את העסק בתור עוסק פטור.

קיזוז הוצאות ומע"מ

היתרון הכלכלי בלהיות רשום בתור עוסק מורשה חברה בע"מ הוא באפשרות לקזז את המע"מ על כל הוצאות העסק. עוסק מורשה חברה בע"מ מחייב את לקוחותיו במע"מ בכל עסקה. וההוצאות השונות שקשורות לפעילות העסקית כגון תשלומים על מוצרים ושירותים הדרושים לתפעול העסק ניתנים לקיזוז עוסק מורשה יועץ מס. יתרון נוסף נובע מהדימוי של עוסק מורשה כעסק מצליח שהכנסותיו כבר מבוססות מבחינה כלכלית.

הליכים נדרשים

על מנת לבצע הנפקת עוסק מורשה יש להשלים את ההליכים הבירוקרטיים מול מע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי. המסמכים שיש לצרף לטופס 821 עבור מע"מ הם, צילום תעודת זהות וחוזה השכירות של בית העסק. לביטוח לאומי יש לצרף את הדוח השנתי, טופס 6101. לפתיחת התיק במס הכנסה של עוסק מורשה יועץ מס יצרף תעודה מזהה וחוזה שכירות, כמו גם, טופס 5329 וטופס 2542 עבור ניקוי מס.

ישות משפטית נפרדת והרמת המסך

הקמת חברה משותפת היא למעשה התאגדות לשם מטרה עסקית של ייצור רווח. הקמת חברה משותפת מייצרת בעיני החוק ורשויות המדינה, ישות משפטית העומדת בפני עצמה ומהווה מעין מחסום, המגן על הבעלים מההשלכות המשפטיות של הפעילות הכלכלית והעסקית. במקרה של אי עמידה בהתחייבויות של החברה לא ניתן לתבוע את הפיצוי או חובות של החברה מכיסם הפרטי של הבעלים.

הנפקת עוסק מורשה באמצעות פלטפורמה משפטית חדשנית

אם אתם שוקלים הקמת חברה משותפת או מתעניינים באפשרות של הקמת חברה מה צריך, כדאי לכם להכיר את הפלטפורמה המצוינת של ליגלי לשירותים משפטיים אונליין. מאחורי האתר של ליגלי, עומדים צוות של עורכי דין ותיקים, הבקיאים בדיני חברות ומנוסים בכל ההליכים הבירוקרטים של הקמה, תפעול ופירוק של חברות ועסקים מכל הסוגים. כלל ההליכים וההסכמים מונגשים לקהל הרחב תוך מתן השירותים במחירים תחרותיים ומשתלמים.

כתבות נוספות שכדאי שתקרא

צרו קשר

מלאו פרטים בקלות ובמהירות ונציגנו ישמחו לחזור אליכם במהרה!

    Back top top