Skip to Content Contact Us
הכנת תקנון לאתר

הכנת תקנון לאתר

הכנת תקנון לאתר - Decor

הכנת תקנון לאתר

בניתם אתר אינטרנט חדש? הכנתם כבר תקנון רשמי לאתר?

הכנת תקנון לאתר היא חובה לכל בעל אתר אינטרנט והיא מאפשרת לשמור על הזכויות שלך כבעל האתר ועל האפשרות שלך לתבוע צד אחר במידה והועתק תוכן, מידע או חומר הנוגע לעסק שלך לא ברשות. נהוג לחשוב כי כתיבת תקנון רשמי לאתר דורשת זמן יקר, מסובכת ומורכבת אך למעשה כיום ניתן לנסח את התקנון באמצעות מערכת מקוונת. אנחנו באתר לשירותים משפטיים ליגלי פיתחנו מערכת מקוונת מהיעילות ביותר המאפשרת לכם ב-3 שלבים בלבד להנפיק מסמך תקנון רשמי לאתר האינטרנט שלכם המכיל את כל המידע המשפטי הרלוונטי לשמירה על האתר.

תקנון משפטי רשמי ותקין לאתרי מכירות און ליין

תקנון לאתר הוא נחוץ ביותר בשביל לשמור עליכם מבחינה משפטית מול משתמשים באתר. תקנון לאתר מסייע לכם להבהיר בצורה מפורטת למשתמשים מה מותר מה אסור בעת גלישה בתוך האתר. התקנון מספק מידע רלוונטי לאילו נושאים האתר לא אחראי עליהם ומה מהשירותים או המוצרים שהוא מספק בתיווך צד ג' על מנת להוריד ממנו את האחריות על עבודות של אנשי מקצוע אחרים. בעזרת אנשי מקצוע מנוסים מתחום המחשבים ועורכי דין בתחום הקניין הרוחני, פיתחנו עבורכם תהליך מקוון ומהיר ביותר אשר דרכו ניתן להנפיק את טופס התקנון לאתר בהתאמה מושלמת להתנהלות אתר האינטרנט שלכם.

לקבל תקנון רשמי באמצעות מערכת מקוונת מהטובות בישראל

נושא הקניין הרוחני בעולם הדיגיטלי בו אנו חיים עולה לכותרות בעיקר כאשר מתגלים מקרים של גניבה או העתקה של תוכן או מידע. מדיניות פרטיות לאתר מפרטת את הדרכים שאתם כבעלי האתר משתמשים במידע של הגולשים באתר והמשלמים באמצעות מערכות התשלום באתר. מדיניות פרטיות לאתר צריכה לכלול איך אתם אוספים את המידע על המשתמשים, איך אתם מאחסנים אותו ואילו סוגים של מידע אתם אוגרים בתוך השרת של האתר.

הכנת תקנון לאתר דרך האתר לשירותים משפטיים ליגלי

להכנת תקנון לאתר באמצעות שלושה צעדים מהירים ופשוטים, כנסו עכשיו לדף "תקנון ותנאי שימוש לאתר" והתחילו בתהליך בצורה מהירה ונוחה ביותר. בסוף התהליך תקבלו מסמך רשמי עם תקנון המותאם במיוחד לאתר לכם ותוכלו להוסיף את המסמך לדף חדש שתקימו באתר שלכם.

כתבות נוספות שכדאי שתקרא

צרו קשר

מלאו פרטים בקלות ובמהירות ונציגנו ישמחו לחזור אליכם במהרה!

    Back top top